Dostawa, płatność, zwroty

Metody wysyłki

Przy zakupie masz możliwość wyboru formy dostawy:

  • InPost Paczkomaty 24/7 – 17 zł
  • InPost Kurier – 20 zł

A z darmowej dostawy skorzystasz realizując zamówienie za min 300 zł (dotyczy zarówno paczkomatów, jak i dostawy kurierskiej InPost).


Jak pakujemy Wasze zamówienia?

Wszystkie przesyłki pakujemy w biodegradowalne materiały.

Nasze kartony nadają się do ponownego wykorzystania i recyklingu, bibułki nie zawierają chloru ani kwasów, wstążeczki są wykonane w 100% z bawełny, a metki i karteczki z podziękowaniem za zamówienie drukujemy na niepowlekanym papierze.

 

Formy płatności

Zakupy w naszym sklepie możesz opłacić za pomocą systemu SkyPay, który oferuje szeroki wybór bezpiecznych metod płatności:

  • BLIK 
  • Karty płatnicze – Visa, Mastercard
  • Przelewy online 
  • Tradycyjny przelew bankowy – dane do przelewu otrzymasz po złożeniu zamówienia

 

Zwrot zamówienia

Możesz zwrócić kupione w naszym sklepie produkty do 14 dni od otrzymania przesyłki. Nie musisz podawać przyczyny, jednak będzie nam bardzo miło, jeśli się podzielisz powodem zwrotu – pomoże nam to lepiej wybierać produkty dla Ciebie w przyszłości.

Pamiętaj: zwracany przez Ciebie produkt musi być w takim samym stanie, w jakim do Ciebie dotarł, wraz z nieodciętą metką Klasyczne.

 

Jak zwrócić produkty?

1.    Wydrukuj i wypełnij formularz zwrotu. Link do formularza znajdziesz tutaj.

2.    Dobrze zapakuj zwracany produkt. Możesz do tego wykorzystać to samo opakowanie, w którym je do Ciebie wysłaliśmy. Do środka paczki dołącz wypełnionym formularz zwrotu.

3.    Wyślij paczkę na adres podany w formularzu zwrotu. Koszt odesłania produktu ponosi klient, a paczki wysłane za pobraniem nie będą przez nas odbierane.

Po otrzymaniu przesyłki zwrócimy Ci wszystkie otrzymane od Ciebie płatności, w tym koszty dostawy, nie później niż w ciągu 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o Twoim zwrocie.

Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu takiego samego sposobu płatności, jakiego użyłeś przy pierwotnej transakcji, chyba że w formularzu wyraziłeś prośbę o zwrot środków w innej formie.

 

Reklamacje

W przypadku reklamacji:

1.   Skontaktuj się z nami, opisując zauważoną wadę i swoje oczekiwania.

2.   Reklamowany produkt odeślij na adres: ul. Bretanii 9, 05-500 Józefosław razem z dowodem zakupu – możesz wydrukować maila z potwierdzeniem zamówienia lub napisać na kartce numer zamówienia i numer, bądź nazwę produktu.

Rozpatrzymy Twoją reklamację w ciągu 14 dni od jej otrzymania.